Pazar, Haziran 19, 2011

Bağımlılıklar


Bir iki küçük bağımlılığım var. Ama yemin ediyorum temizleniyorum. Yeni bir şekilde düşünmeyi deniyorum. Sen içimdeki iyi şeyleri canlandırıyorsun.

Küçük bir tarihim var. Ama sen duymak istemezsin. Atlatıyorum, yemin ederim. Fakat bu gece senden başka giyecek bir şeyim yok.

O yüzden gözlerini kapat ve kimyasalların çarpışmasını hisset. Sen ve ben, bu gece, yıldızlar ve uydular gibi dans edeceğiz. Çünkü bu gece, hatırlamasan da hayatımı kurtardığın gece.

Bir iki küçük problemim var. Kafamın içi bir yap-boz gibi. Ama sen geliyorsun ve parçalar yerine oturmaya başlıyor. Sen hep benden bir adım öndesin.

Bir iki küçük kalp kırığım var. Ama senineyken bir tarafım atlıyor onları hatırlamayı. Bu sefer doğruyu yaptığıma inandığım için kapat göz kapaklarını ve kimyasalların çarpışmasını hisset. En canlı hissettiğim o anda, sana anlatmasam da...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder